Hemarbete.

Heej!
Sitter här för att fördröja tiden lite. Väntar på att tvättmaskinen ska brumma klart, så jag kan hänga upp tvätten på tork sen.
Idag stannade jag hemma för att min förskylning inte har gått över än. Känns som om själva förskylningen bara blir värre, men febern och det har iaf försvunnit, men huvudet dunkade imorse och är helt igentäppt överallt. Näsan, öronen, bihålorna..
Mamma väckte mig nångång innan 9 imorse och sa att jag var tvungen att gå ut med hunden , för alla andra hade åkt till jobbet/skolan/dagis, och mamma skulle precis åka iväg till jobbet och ingen hade hunnit gå ut med Gustav.
Jag var typ helt död och sprang iaf halvsovandes ut med hunden och sovkläderna på och allt, SEXIII!
Ne men vaknade till efter lite frisk luft,men hade så jäääävla ont i halsen så drack te (som jag HATAR) för att få lite varmt för halsen, men typ höll på o spy av smaken.
Men mamma hade lämnat en lista där det står vad jag ska göra idag.

       ATT GÖRA:


- Gå ut med hund x2

- Mata hund + katter

- Töm diskmaskin

- Töm tvättmaskin & häng på tork

- Töm torkställning & lägg in i skåp

Så nu ska jag bara hänga tvätten och sen ut med hunden en gång till.
Men men, ska kolla om tvättmaskinen är klar nu, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0