Bio med Johanna

Heej <3

Kom hem 21.00 idag. Det blev bara jag och johanna som gick på bio, mysigt :)
Vi gick först på stan och jag bokade en tid hos frisören, men kom precis på att mina pengar inte kommer räcka, så måste boka av nu. Har bara fått 250 kr den här månaden. Jag ska klara mig på det tills 20 oktober!!! Hur fan ska jag klara mig?
För jag och johanna hade bestämt sen länge att vi skulle på bio idag så 100 kr gick åt det. Sen 35 för mat, och sen typ 25 spänn på cola och popcorn. så 160 spänn gick på det, och nu har jag typ en hundralapp kvar som jag ska klara mig på fram tills nästa månad... eeh.. jaa , behöver liksom halsduk, vantar, vaaarma stickade koftor, och jeans. Har bara ett par jeans och de är ALLDELES för små, får ont i benen, höfterna och midjan efter att ha haft på mig dem en hel dag. Får ju blodstopp i dem! Sen lite extragrejer som behövs är väl tjocka tights, tunikor, foundation, mascara, toffsar, hårprodukter.. jaaa... det är ganska mkt.
Får väl hålla ut helt enkelt tills nästa månad.

Men nog om det, jag och johanna gick iaf på stan och hade supermysigt. Vi käkade på max och provade jeans på weekday. Sen gick vi på 18.10 bion och såg "The Ugly truth". Den var jättebra! :D Den var väldigt rolig iaf! Haha.
Efter bion tog jag tåget hem och johanna tog bussen hem.
Btw, johanna har fått en kattunge nu som heter Nelson! Så jävla gulligt!
Jaja, nu ska jag sova, är dötrött, PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej usch hösten är inte alls rolig.. :(



Men åhhhhh gud vad roligt!! :) Thailand är ju bara för underbart! När åker ni och hur länge blir ni där?? :) Ring gärna idag! PUUUSSS <33

2009-10-01 @ 15:45:01
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0