Tomt utan bästavän.

Heejsaan!

Har precis ätit hemmagjord pizza. Lite sen middag, men riktigt gott var det!
Har pratat med både Fanny och johanna i telefon idag, skönt att få prata av sig lite nu när jag inte vart med kompisar sen i fredags.
Men nu har ju johanna bytt skola, eller asså hennes första dag i nya skolan är imorgon. Och även min första dag utan henne i min skola. Känns så konstifgt. Så tomt. Det var liksom hon som fick mig att må bra i skolan. Nu vet jag inte längre om jag trivs. Ska se om jag byter till nån annan skola eller om jag byter linje åtminstone.
Imorgon ska jag träffa johanna efter skolan :) vi ska gå på stan en stund. Men eftersom båda slutar sent, så blir det inte så länge.
Men nu ska jag göra annat, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0