Söndag

Heeejsan sötnosar ! <3

Ska snart gå och lägga mig.
Den här dagen hände inte mkt. Jag och larissa vaknade 11.30 , och vi gick ner och åt gröt. Eter det segade vi bara i hennes rum. Vi flummade och skrattade och satt framför datorn. Mamma kom och hämtade mig efter 2 nångång. Tanken var att jag och larissa skulle till Stinsen , men det blev inte av eftersom mamma kom så tidigt.
Vi skulle nämligen fika hos Raila för Martina och raila har fyllt år.
Vi åkte nån gång innan 6 och åkte in till Gränby centrum på hemvägen. Jag och mamma gick in på Gina tricot för jag skulle leta efter en kofta, men den fanns inte. Hittade massa annat såklart som jag provade, men inget satt bra. Jo en tröja. Typ sån där långärmad som man viker upp i ärmarna och är typ slapp och stor. Som finns i alla möjliga randiga färger. En sån fast i leopard. Ganska cool. Och den var på rea. Men köpte inte den. Var osäker på om jag gillade den eller inte..
Haha.
Men sen jag kom hem så har jag inte gjort nånting. Ringde johanna tidigare, men inget mer.

Lägger upp bilderna på nästa inlägg, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0