Sömntuta

Heejsan,

Hoppas ni mår bra! Själv mår jag bra, men har varit sjukt trött idag.
Vi slutade tidigare idag. För vi hade prov i datorkunskap, så man fick gå när man var klar. Det gick fort. Så alla var klara mellan 1- halv2.
Jag tog 14.19 - tåget från uppsala och fick gå hem från stationen. Mamma hade precis hämtat barnen och handlat när jag skulle ta tåget, så hon orkade inte vänta i örbyhus en halvtimme med bilen, så hon åkte hem och kom och mötte upp mig halvvägs, gående med inez, oscar och elli.
Så gick nästan en halvmil idag. Jobbigt.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig under varma filtar i soffan. Frös så mkt efter promenaden. Och det var ju så varmt och skönt så somnade nästan på en gång.
Mamma försökte tydligen väcka mig flera gånger när det var middag, men jag reagerade inte. Jag vaknade inte förens 21.00! Så jag gick och åt middag. Efter det gjorde jag i ordning mig för sängen. Och nu har jag legat här i sängen en stund och kollat på film.

Hade en geting i mitt rum för ett tag sen. Den kröp på min rosa klacksko som låg på min svarta matta. Shit vilken tur alltså! Hade den varit på mattan så hade jag inte sett den eftersom mattan är helsvart. Då hade risken vart att jag hade trampat på den eller nåt. Men det läskiga var att precis innan det gick jag precis där och satte mig tillochmed där när jag skulle gräva fram en toffs ur min väska. Var säkert typ en centimeter ifrån den eller nåt. Snacka om tur!

Jaja, nu ska jag sova. Är så trött. Skönt, imorgon börjar vi 10.50, så det blir sovmorgon för min del. Men sov så sött, PUSS och kraam <33

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh så skööönt att sluta tidigt på en fredag!! :) <333

2009-10-02 @ 16:57:59
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, det är himla skönt med ett par gosiga tofflor! :) Speciellt nu när det är ISKALLT ute! Brr.. Men åh så skönt med helg!! :D Men jag kan ringa dig nu om du vill ;) ? Jag och Melina är ändå hemma själva ikväll då resten av familjen skulle bort! Men vi får prata mer nu i telefon! TREVLIG HELG <3333 PUSSSS

2009-10-02 @ 17:00:23
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0