Ointressant inlägg.

Helluuw, har vart hemma ett tag nu. Eller aa, sen 4 typ, men har suttit och läst sen dess. Kan inte sluta läsa i boken. "Innan jag dör" heter den. Har hört massa bra om den. Men man blir lite deppig av att läsa den.
Men men, pappa, elli, inez och oscar är hos farmor med Tepa och aippa (ni vet gästerna från finland som har varit här i några dagar nu), för de åker tydligen hem idag :O
Så pappa och syskonen kommer inte hem förens ikväll nån gång. Mamma sitter bredvid mig vid andra datorn och jobbar, och jag sitter här och har tråkigt och är hungrig.
Haha, ointressant.
Men jag ska kolla lite gymnasium på nätet nu.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Mmm, det är jobbigt. Men det är bara bita ihop för det kommer bli bra nån gång men det är jobbigt jag vill bara flytta från väsby och bara glömma allt där liksom det finns typ inga sanna vänner.



Sen med stan jag kan men inte på tisdagen för jag har konsert och kan typ inte min stämma. hehe, men men. Så nån annan dag nästa vecka om det går :)



pussar och kramar <3 :D



Saknar dig!!!! :D :D

2009-10-15 @ 16:00:28
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Taack :) ja den är rätt skön :D Nawww, jag saknar dig SÅÅÅÅ himla mycket! :D Vet du när du kunde under höstlovet? <3 Pappa sa precis att vi skulle till landet typ i två-tre dar och fixa ågra saker, men annars har vi inget speciellt planerar!! ;) <33 MISS U SO MUCH! =)

2009-10-15 @ 16:30:40
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Belloo

DU , jag ahr väntat hela veckan på att du ska ringa. vill ju köp UPP ALLT MED PRESENTKORTEN ! väntar på dejuu !

ring om du kan på, tex måndag?

2009-10-15 @ 17:08:39
URL: http://holenew.blogg.se/
Postat av: Belloo

DU , jag ahr väntat hela veckan på att du ska ringa. vill ju köp UPP ALLT MED PRESENTKORTEN ! väntar på dejuu !

ring om du kan på, tex måndag?

2009-10-15 @ 17:08:41
URL: http://holenew.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, usch! Är jättekonstigt! :(

Hoppas dt inte är från färgmedlet, men det måste ha varit det.. Hm, min hud är väl helt enkelt överkäslig eller nåt!



Men aa, vi kan ju höras i helgen!! :) PUSS <3333



Ps. Det ska bli skönt med två veckor borta från skolan absolut, men det lär inte bli något slappande på praoplatsen, för jag känner ju inte de som jobbar där jag ska praoa.. :S Men bättre än skolan! <3 :D

2009-10-15 @ 20:15:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0