Ny blogg kommer.

Heejsan !

Det blev ingen ny blogg idag ändå! Gjorde ett försök, men alla namn som jag ville heta på min nya blogg, var redan upptagna. Faaan! Försökte ändå ta lite udda namn, men självklart finns det någon annan som redan kommit på det för mig.
Men ska fundera lite på vad jag kan heta istället. Tahmatassu är ju verkligen udda. Det är min favoritfigur i mumintrollen, en liten söt pälsig sak med sjömansdräkt. Men ingen kommer typ ihåg hur det stavas , och känner för att börja om på nytt. En helt ny och fräsh blogg med nya bilder och ny design.
Nu gäller det bara att försöka komma på ett bra namn.


Ikväll är förresten sista kvällen när gästerna från finland är här. Tepa och aippa. De åker till farmor imorgon och åker hem på torsdag eller fredag tror jag. Synd. De har lagat riktigt god mat när de vart här, och det är så skön stämning här hemma. Man känner sig så hemma.
Så det blir farväl till dem redan ikväll innan jag går och lägger mig.
Men första ska jag ta en dusch, PUSS <33

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

KUUL! :) <333 Ser fram emot det! Natti gumman <3 :D

2009-10-14 @ 21:07:53
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0