Jag vill bort från klassen..

Heeejsan! <3

Tänkte skriva om torsdagen:

I torsdags åkte jag ju tidigare från skolan för att gå på läkarbesöket. Skulle kolla halsen för har typ konstiga knölar. Men han sa att det troligen bara var förknippat med någon förskylning, så halsmandlarna eller va det heter svullnar upp lite. Men vi tog blodprov för säkerhetens skull. Ush ! HATARHATARHATAR verkligen det. Ni vet när man sticker in en nål i armvecket och så tar de blod. Jag började gråta för var så rädd..  Ush..

Efter läkarbesöket i tierp åkte jag och mamma till tierpsmarknaden och kollade runt en stund, och vi köpte chokladbollar, polkagrisstänger och remmar. Sen köpte jag en hårfärg på parfymbutiken och så åkte vi och handlade på ica.
På kvällen färgade vi mitt hår. Det blev typ inte så stor skillnad. Ingen har typ sett att jag färgat håret. Men utväxten är iaf borta så det är jämnare färg.


Juste! Johannas sista dag på guc var i fredags (igår) och OMG vad ledsen jag är nu.. Nu kan inte hon och jag längre åka till skolan tillsammans, vi kommer inte träffas på rasterna eller nånting.. Jag kommer inte längre ha min bästa vän där. Vad ska jag göra nu.. Fan allt var så perfekt. Det var så bra.. Men ush vill bara gråta. Jag hittar fan aldrig nya kompisar på skolan! Umgås med några , men det är inga kompisar som jag umgås med på fritiden..  Har fanny och emma från turismlinjen där johanna gick. Men ingen mer.. Vill byta linje eller skola eller nåt.. Jag vantrivs i min klass. Ush kommer gråta ikväll känner jag. BLÄ! :'S

Men nu ska jag skriva ett annat inlägg, PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli normal och gör något åt både dig och ditt utseende så kanske du får vänner, pröva vettja.

2009-10-10 @ 14:07:55
Postat av: Anonym

Ja och du vill ju att alla ska sitta och tycka synd om dig, som skriver ut att du känner att du gråter ikväll osv, snacka om att kräva uppmärksamhet, hahaha

2009-10-10 @ 18:46:17
Postat av: Anonym

ja inte undra på att man tröttnar på din skabbiga blogg, men inget är ju skabbigare än du själv, sitt inte och säg att du är perfekt som du är, hahaha för det är du inte för femtio öre, så otroligt skämmigt att sitta och tro att man ser bra ut som man är när det angår dig, hahaha herregud du ser ut som jag vet inte vad!

2009-10-10 @ 18:56:07
Postat av: Anonym

OMG hahaha kolla på dig själv, du har bara tagit efter "vuxnas sätt" att tala om svartsjuka bara för att man klagar, det sista jag skulle vilja se ut som är som du, jag skulle skämmas verkligen! så otroligt jävla patetiskt att du sitter och tror att folk tycker du ser bra ut, HHAHAH HELT SERIÖST-.-.-.-.-

2009-10-10 @ 19:07:35
Postat av: ida

Men jag nöjer med mig själv precis som jag är, och det tycker alla andra som jag känner med.

Tror inte att du är precis perfekt.

Ingen är perfekt.

2009-10-10 @ 19:18:37
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha JAG sa aldrig att jag var perfekt, men däremot du sa det att du var perfekt som du är, jo tjena.. visst! not

2009-10-10 @ 19:27:50
Postat av: Anonym

Jag säger inte att jag är felfri, men man kan ju inte gå runt och säga att nån är ful och äcklig. Man kan fortfarande vara nöjd med sig själv. Det betyder inte att jag är perfekt. Klart man har sina brister och komplex, men det är sånt man får leva med och lära sig acceptera.

Men nåt som verkligen inte är okej är att nån som du sitter och säger så sjukt elaka saker om någon annan. Liksom tycker att du kan försöka satsa på att oroa dig för dina egna brister i stället och inte andras.

2009-10-10 @ 19:47:32
Postat av: Rebecka

För i helvete! Vad är det här?! Vem skriver sådana elaka saker? Skärp er! Det är uppenbart att ni inte mår bra och gillar er själva, annars skulle ni låta bli att skriva eller skriva något snällt. Njuter man av andras olycka beror bara det på att man inte är lycklig själv. Jag ycker synd om er, och hoppas att ni kan lära er att hitta ett sätt att bli glada, men tills dess så kan ni kanske bara vara tysta.



Ida, ge skolan en till chans men annars är det inte hela världen. Det går att byta och annars, ta ett sabbatsår. För att får vänner i en ny skola måste man verkligen anstränga sig, det behöver även jag som äär väldigt utåtriktad. jag hoppas att allt går bra! Ta hand om dig //Rebecka i din gamla klass

2009-10-11 @ 15:06:35
Postat av: ida

Tack rebecka! Så sant det du skriver.

Och jag ska ge skolan en till chans, men sen får jag se om jag inte trivs. I så fall byter jag skola eller åtminstone linje , för där finns folk jag känner. Har ju kompisar som går andra linjer på guc , men de träffar man inte alltid. Vill ändå trivas i min egen klass. :)

Hoppas du har det bra! Sköt om dig!

2009-10-11 @ 17:09:05
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: Stina

nej va jobbigt!! hoppas verkligen du hittar någon bättre skola eller något, tur att jag valde rätt:) så omoget av den som skrev detdär andra, grow up ppl...

länge sen det va ida!! <3

2009-10-14 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0