IT-gymnasiet, nej tack!

Heejsan, måste egentligen sova, är sååå trött. Men ska först skriva ett inlägg och sen kanske smeta ihop lite chokladbollar innan klockan slår 11. (om jag nu är väldigt snabb).
Idag var jag, Johanna och Linn och kollade på IT-gymnasiet igen. Nu fick vi kolla runt lite och fick lite info, och är faktiskt ganska besviken. Trodde det skulle va bra, men nej.
Det är nästan bara killar på skolan och dessutom är de flesta nördar. Alla sitter med sina datorer och deppar. Det är litet och grått och trist. Nu när jag fått kolla runt lite mer och se lite vad de gör på dagarna, så neeej tack!
Imorgon ska johanna och linn till Ekebygymnasiet och kolla och jag ska till John Bauer gymnasiet och kolla. Ska ringa imorgon bitti och kolla om det går bra.
För jag SKA byta skola. Det har jag bestämt!

Resten av dan idag hände ingenting typ. Vi åkte hem till linn efter IT, och ringde olika gymnasium och åt nudlar, sen åkte johanna hem, och jag stannade en stund till tills linn skulle åka och dansa, och jag väntade på busstationen i Årsta där pappa skulle hämta mig. Väntade i 1 timme och 15 minuter i kylan.
Kom hem typ 7 idag. Blä.

Nu ska jag hinna med mina supersnabba chokladbollar, sen ska jag sova. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Heej,

Juste stan, jag kan nog alla dagar förutom tordag och idag då, hehe, men vi kan väll höras ikväll och bestämma nån dag och sen kan vi ju göra nått på höstlovet också hitta på något åka iväg och sen är ju halloween snart, hehe, vad ska du ha på dig??

Jag vet själv inte, hmm.



Vi hörs :)

Pussar och kramar :D <33

2009-10-20 @ 11:56:18
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0