Heej!

Heej!

Vaknade först 10 imorse för jag var sjukt kissnödig. Gick upp och la mig igen och vaknade av att johanna ringde typ 11 nånting. Pratade med henne en stund. Gick ner och lagade gröt åt mig själv.
Typ det.
Gästerna är kvar, men tror de är på väg snart.
Idag händer ingenting. Johanna undrade om jag ville följa med och bada. Men tror jag har utegångsförbud. Så det blir inte av.
Ska typ städa hela mitt rum. Byta ut alla lakan, tvätta mattan, vika in kläderna i garderoben, dammsuga, damma, svabba, rensa... osv..
Sen ska jag ta en dusch.

Roligt liv. Sitter och skriver in precis hela min dag.
Blä.

Nu ska jag göra nåt annat. PUSS <3


Btw, min nya blogg kommer. Måste bara komma på ett bra namn på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till med städningen ;) <333

2009-10-18 @ 16:31:24
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Bella

hör av dej om du vill hitta på ngt, alltid med dej att du säger nått och sen höru inte av dej. imorgon kan jag inte åka. ring mej imorgon om du kan på onsdag okejj ? rösta på bloggen om håret oxå, !

puss

2009-10-19 @ 17:36:38
URL: http://holenew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0