Hard time.

Hej!

Har fixat lite då och då på bloggen idag. Men har inte haft så mkt ork på att lägga energi på blogg eller dator i huvudtaget idag. För vi var och avlivade Samba, min älskade kissemiss, imorse. Stannade hemma för att få ta det lite lugnt. Hade aldrig klarat av att gå till skolan. Ush.. Dagen har bara varit full av gråt. Fast mamma och jag åkte till Tuns och shoppade lite kläder, det hjälpte för stunden, men när jag kom hem igen så var allt sorgligt och hemskt igen. Tomt hus utan samba.. :'(
Men laddar upp ett inlägg sen tillägnat åt samba med bilder och sånt. Men vill inte tänka på det just nu. Börjar bara gråta..
Nu ska jag försöka sova.. utan samba i fotänden.. ush kommer fan inte kunna sommna.. kommer bara grina..
Bäst att försöka iaf.
Bloggen kanske kommer inmorgon då.

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej är det sant.. :( Fy vad tråkigt ! Men fick ni ta över vårdnaden av Samba eller har ni alltid haft katten?



Förstår att du inte orkade gå till skolan när ni alla var så ledsna! Puss <33

2009-10-22 @ 08:10:05
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Men guud, gumman,

Samba har ni ju haft jätte länge, stackarn.

Jag orkar inte heller gå till skolan när mina djur dör men det är ju inte lika jobbigt har ju hamstrar och dom har man inte lika länge och kan inte direkt gosa med dom. Men lydia är ju gammal och det kommer vara så jobbigt när hon försvinner har liksom haft henne eller vad man ska kalla det i hela mitt liv och mamma bodde med mormor mina två första åren så då levde ju man med henne.

Men kul att du shoppade lite det får en alltid på bra humör för tillfället.



Puss<3



Juste nästa helg är det halloween fest så vi ses då!

Längtar :D

2009-10-22 @ 21:23:39
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0