Gomorron!

Hej , snart börjar första lektionen och vi ska ha datorkunskap. Sov hos johanna inatt. Igår gick vi på marknad i uppsala, och jag träffade rox, isabelle och hannes innan johanna kom.
Men vi åkte hem vid 6-tiden. Fick träffa hennes kattune, sååå sjukt sööt! Han kom och la sig hos mig imorse och kurrade.. aaw, så sööt. Jag vaknade redan innan 6 imorse och vart typ jättepigg och kunde inte somna om, så jag gick upp och fixade mig medans johanna sov.
Idag ska johannna sova hos mig och vi är barnvakter för mamma och pappa ska iväg ikväll. På nån konsert eller va det va.
Men ni får ha det så bra , PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Åh vad gulligt med en kattunge!! ;)



Ha det så kul ikväll =) PUSS <3

2009-10-07 @ 11:37:06
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0