Godnatt

Har fortfarande inte somnat. Ligger i sängen med Samba (min kissemiss) och kollar på Candy Candy (en gammal barndomsserie) på vhs och äter Ostbollar (som ostbågar, fast bollar med nachosmak) och dricker läsk såklart! :)
Men har packat det mesta inför imorgon och har skrivit ett litet schema inför imorgon bitti , så jag kan kolla imorgon vad som ska göras så att jag inte glömmer bort saker sen. Skrev ner först allt som ska hända i ordning. Typ: 1. vakna. 2. frukost. 3. duscha.. osv! Sen skrev jag Dagens outfit och efter det skrev jag ner vad som ska packas, (det är saker jag glömt också som måste kommas ihåg).
Men har ställt larmet till 08.00, för det tar tid för mig när jag ska duscha och allt. åker med 11.15 tåget från örbyhus. Och samåker med bella då. För hon ska också till väsby.
Men men måste få lite sömn nu så jag orkar vara glad imorgon när jag åker till Larissa :D
Längtar!

Godnatt, PUSS <33



Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad söt bild! :D Ha det så kul hos Larissa!! ;) Skulle ha ringt dig idag, men om du åker till Larissa och inte har tid att prata kanske vi kan höras på Söndag? =) För måste ju bestämma en helg när vi kan träffas, eller hur? <3



PUSS <33333

2009-10-03 @ 12:35:42
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

men orka ha ena sidan av håret platt och andra fult krull, så ful, sorgligt värre !

2009-10-04 @ 13:43:04
Postat av: Anonym

ja det är ju synd att du ser ut som du är, gör något åt håret och hela dig, så skämmigt att se ut sådär att det inte är sant!

2009-10-05 @ 20:57:44
Postat av: Anonym

ja det är ju synd att du ser ut som du gör, gör något åt håret och hela dig, så skämmigt att se ut sådär att det inte är sant!

2009-10-05 @ 20:58:30
Postat av: Anonym

ja det är ju synd att du ser ut som du gör, gör något åt håret och hela dig, så skämmigt att se ut sådär att det inte är sant!

2009-10-05 @ 20:59:09
Postat av: Anonym

gumman.. du behöver inte veta vem jag är, du behöver bara lyssna på mig och inse hur jävla ful du är, fixa håret du vet, sluta gå som en tönt, sluta bete dig som en tönt, att du inte skäms din planka hahah

2009-10-06 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0