Godisdag.

Heej , hoppas allt är bra med er. Själv gör jag inte mkt.
Ville åka till rox och va med henne och johanna, men jag fick inte eftersom vi har gäster idag. Imorn vet jag inte vad som händer. Blääh snart är det skola igen.. Vill verkligen inte! Vill bara byta skola och komma bort från allt. Men ska iaf ge det en sista chans. Ska gå en vecka och känna efter, men annars tror jag att jag ska kolla efter andra gymnasium.
Ikväll blir det typ godis och film och imorgon hinner jag förhoppningsvis göra något roligt. Kanske åker och träffar nån. Men men , nu ska jag fortsätta sega framför datorn en stund. Ha det bäst, PUSS <3

Mina skolfoton kom förresten igår! Man ser inte så bra, men ni får nöja er med det.


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åh vad kul! =) <33

Du blev supersöt!! ;) <333

2009-10-11 @ 12:34:30
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

..men nu läste jag ditt inlägg men guud, shit hörde att du inte trivdes så bra i din skola.. :( Måste prata! Ring JÄTTEGÄRNA idag för jag har tyvärr tappat bort lappen med ditt hemnummer.. :( Har försökt ringa ett nummer, men tror nog inte att det har varit ert nummer.. hehe :) PUSS! <3

2009-10-11 @ 12:38:03
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0