Försenad. Igen!

Hej , kom precis till skolan.
Började egentligen 8.35 idag, men vi åkte för det första försent hemifrån och sen var det is på vägarna så vi fick köra huuuur långsamt som helst eftersom vi fortfarande har sommardäcken på bilen.
Så mamma som skulle skjutsa mig var redan försenad till jobbet, så hon var tvungen att åka direkt dit för att fota en lägenhet. Så jag fick vänta i bilen tills hon var klar, sen skjutsade hon mig till solan.
Så därför kom jag sent idag, igen.
Lektionen slutar 11.05, men förmodligen lite tidigare, för han brukar släppa oss ibland till och med en halvtimme tidigare, så känns lite bortkastat att gå dit nu. För då hinner jag typ precis starta datorn (om ens det) och så slutar vi. Sen blir det ju lite pinsamt att komma nu när 2 timmar av lektionen redan har gått.
Ska snart gå till skåpet och hänga av mig jackan och lämna väskan, för sen har vi lunch.
Vi har bara en lektion till idag. Grafisk kommunikation. Gud vad trött jag är på det här. Skolan är tråkig. Man lär sig ingenting. Det enda som gjorde allt bra var när Johanna gick här och jag hade massa som jag kände sen innan. Men nu känns det bara meningslöst. Ska kolla på skolor idag med mamma, så kanske vi ringer dit och så.
Vill börja om på nytt i en ny skola där det förhoppningsvis är roligare och att man lär sig mer.
Men jaa, ska kolla lite annat på datorn, sen ska jag logga ut. Hoppas ni har en bra skola, och en bra skoldag!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0