En till natt med johanna :)

Heejsan,

Sitter här och ödslar min tid framför datorn medans johanna har min bärbara dator. Hon sover ju här idag :) Vi la barnen för typ en timme sen , och nu är det lugnt och skönt här. Mamma och pappa åkte runt halv sju.
Haha jag åt 4 portioner med lasagne idag. Känner mig fortfarande mätt!
Men jag och johanna ska kolla på film nu. Ska försöka övertala henne att vi bakar chokladbollar så vi kan tjocka oss lite mer. Haha.
Juste! imorn är det läkarbesök 14.30 tror jag. Skönt, får gå tidigare från skolan! :)

Måste förresten bara säga grattis till min bästaste kusin BELLLAAAAA som fyller 13 år idag!! :D


Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Men hoppas ni har det trevligt :D

Haha, jag har tandläkar besök kl. 14.30, haha samma tid. Men guud ofta bella fyllde år idag jaja men gratta henne från mig :D



Pussar och kramar <3 :D

2009-10-07 @ 21:17:42
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0