En lyckad fredagskväll.

Hej , tänkte skriva lite fort.

Igår hade ju Rox en liten fest i sin brorsas lägenhet som ligger typ nära örbyhus IP. Jag, johanna, rox, isabelle och hannes var det. Rasmus och tobbe skulle också kommit, men det blev inte så.
Men vi hade kul i alla fall! :D Tänker inte skriva nåt om kvällen, men de som var där vet ju :)
Imorse cyklade jag och johanna ner till ica för att köpa frukost till alla, men affären var stängd. Klockan var 8.50 och det öppnar 9.00. Så vi stod och väntade 10 minuter och sen gick vi och handlade.
Resten av dan har vi typ bara segat. Legat i soffan och flummat och lyssnat på musik. Men det här ska vi göra om. Det var riktigt roligt, så vi ska kanske ha fest nästnästa helg med :) Längtar!
Men mamma hämtade mig sen och vi åkte och handlade.
Vi fick gäster idag. Några släktingar från finland. Tepa och aippa.

Men mamma och jag ska snart åka till kusin Bella som har fyllt 13 år! Så ska göra mig i ordning nu för att åka. Hoppas ni haft en suuuper helg hittils! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0