Dragon Gate

Hej ! :)

Har kommit hem från gävle nu. Min familj och släktingarna från finland var på dragon gate och åt kinamat. Så sjuuukt gott! Ja man kan ju inte klaga på att man är hungrig nu, blev så himla mätt.
Det blev inget träffa kompisar idag. Men det har väl varit mysigt ändå. Bara lite grått och trist. Så som det inte ska vara en söndag, dagen innan skolan börjar igen efter helgen.
Får se hur jag gör med skolan nu. Har ju iaf emma och fanny, och sen så några som jag känner.
Men nu ska jag göra annat.

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

JAHA ! =)Jaa, det är riktigt gott med hemgjord glass ! ;)Vi hörs på telefon <3333 PUSS

2009-10-11 @ 18:50:11
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0