Akvarium

Heeejsan sötnosar ! <3

Hoppas ni har haft en bra helg hittils! :)
Idag åkte jag hem till Larissa. Samåkte med bella på tåget och när vi kom till väsby, åkte hon hem och jag åkte med Larissa till Akvarium i Stockholm. Det var jättemysigt!
Först kom vi till regnskogen där det var pyrajjor i vattnet och så regnade och åskade det. Sen kom man till "havet" där det var hajar och massa andra fiskar.´Och så var det kloak och en B biograf. Men det var superkul att vara där! :)
Efter att vi gått runt lite så fikade vi på restaurangen där inne. Vi köpte en chokladmuffin för 29 och en brownie för 29, sen cola för 10 också. Muffinsen var himelsk god, men brownien smakade rumpa! Så sjukt äckligt. Ska aldrig mer köpa brownies! 29 spänn för den skiten, nej tack!

När vi var klara skulle vi gå ut, och vid utgångarna var det såna där snurr galler som man går igenom men inte kommer in i igen. Så jag och larissa ska självklart vara lite roliga och stå på det och snurra ut, så går det så fort att jag inte hinner hoppa av innan olyckan var framme! Jag åkte rakt in i det där gallret och det jag står på fortsätter snurra och min fot åker in mellan gallret och klämms som fan! Jag typ skriker och hoppar av smärta och det gör ont som fan i min stortå!!! Haltade hela vägen till bussen. Det krampade i hela mitt ben för att det gjorde så ont. Det kom typ smärtvågor ibland som gjorde såååå ont så fick kramp och kändes som om jag skulle svimma. Var nära på att börja gråta. Men nu är min tå iaf bättre. Men tror den har en spricka. Min nagel kommer nog lossna. Kan inte gå med hela foten ,så går på hälen och det dunkar hela tiden. Kan inte röra på tån heller.


Men nog om tån. På kvällen idag åt vi tacos och sen  så gick (haltade) jag och larissa iväg till kiosken och köpte godis. Jag köpte till mig själv för 43 spänn! Sen gick vi och träffade larissas kompisar och var ute en stund. Men vi gick in efter ett tag och kollade på film och åt godis.  men så skulle vi bädda om i sängen för det var helt smuligt och larissa hade typ damp för det var smuligt på golvet, och så skulle hon lyfta upp täcket från golvet och viftar till så att colaglaset som står i bokhyllan välter och det rinnner över hela bokhyllan och golvet och jag brister ut i asgarv, ocvh larissa blir skitsur o ba: "SLUUUTAA! DET ÄR FAN INTE KUL!!!!" Hahahah xD Jag dog av garv.
Jaja, nu ska vi se på film igen.
Ha de bra PUSS <33

btw! bilder kommer imorgoon! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0