Fredagsmys

Hellooo,

Ligger i soffan och latar mig. Det är fredagsmys med familjen idag. Valde själv att inte åka någonstans ikväll, för har varit borta eller folk har vart här vaaaarje helg den senaste tiden. Så behövde en ledig kväll då jag kunde ta det lite lugnt.
Imorgon åker jag till Väsby, hem till Larissa. Samåker med Bella på tåget. :)
Jag och laissa ska till Akvarium i Stockholm, OMG vad kul! Barndomsminnen! :D

Idag hände inte mkt. Vi hade ju sovmorgon för vi hade inställd gympa imorse, så jag sov till 9. Sov ju också över 4 timmar på kvällen när jag kommit hem igår. Och sen gick jag ju upp och somnade typ 11 och sov till nio! så sov sammanlagt över 14 timmar inatt!! Fan vad skönt! Var helt utvilad idag. :)
Men iaf efter skolan åkte jag in till stan och träffade Johanna, Roxanne och Hannes. Vi satt på bryggan och pratade och umgicks. Efter det åkte alla hem typ.
Åkte med pappa på tåget och vi åkte och köpte pizza och handlade chips och läsk.

Men nu ska jag gå, ha en bra fredagskväll, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0