Bloggen ska redigeras !

Kom och tänka på att min blogg har blivit så fruktansvärt tråkig den senaste tiden. Bara en massa text och onödiga inlägg om när jag sitter i skolan och har tråkigt. Kanske borde anstränga mig lite mer. Ska iaf göra om bloggdesignen och headern och så ska jag börja ladda upp mer bilder och skriva roliga inlägg.
Får se hur det går.
Men vet inte när jag hinner göra om bloggen. Antingen nu i veckan eller i helgen eller så. Men så fort jag har tid och har fått lite nya roliga bilder som jag kan använda till headern, då ska jag göra om den.
Haha nu har jag ju inte precis 100 besökare om dan, men jaa ni få som läser den,
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Det tycker jag låter som en toppenidé att du ska göra! ;) Men jag läser din blogg every day gumman !



Var så kul att prata med dig igår! Men vi försöker kolla upp nu när vi kan träffas under lovet :P <333

2009-10-12 @ 18:54:21
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0