Vill bara säga.

Vad ände mellan dig och mig?
Systrarna genom vått och tort?
Vad hände med alla våra minnen från somrarna vi spenderade tillsammans?
Vi har alltid varit som tvillingar, vi växte upp tillsamans.

Men de senaste 1,5 åren har du förändrats enormt. Du är en annan människa nu.
det är inte samma vi längre..
Du har inte bara förändrats på utsidan, på insidan oxå..

Känns som om du hatar mig ibland.. som om du verkligen inte bryr dig..
Du har glömt att det är din syster du sitter och skriver till när du svär och är arg..

Vet inte vad det är som gör att du blir så mot mig.. om jag gjort nåt, eller så..
Eller så kanske det är just för att du har det sjukt svårt just nu.. Du går igenom en jobbig period. Allt är uppochner och du vet inte riktigt hur du ska vara. eller vad som är rätt eller fel.

Men det är fortfarande ingen ursäkt till att du beter dig så här mot mig..
Om du inte visste det, så sårar du mig enormt, även om du inte menar det.

Bara så du vet det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0