Helg med johanna

Johanna kom hit igår :)
Vi gick typ lite på stan efter skolan.. typ fönstershoppade och provade kläder.
Men sen gick vi ner till bryggan och jag åt en cheeseburgare xD
Mjaa.. sen drog vi oss hemåt, och jag köpte en kaffelatte på väg till tåget! Mums!!
Hahah!
Men sen när vi kom med tåget så skulle vi cykla hem därifrån, så jag fick skjutsa johanna.. Sen när vi kom till lekplatsen så jag ba: -Johanna! Snälla kan vi inte stanna på lekplatsen en stund!!? Jag vill gunga!! :D
Så vi flummade en stund där, sen så skulle vi fortsätta hemåt, men vi gick med cykeln ut på vägen och ställde oss på vägkanten och skulle precis cykla iväg när jag hör ett prasslande ljud alldeles i närheten, så jag kollade in i skogen, men jag såg inget. Men plötsligt ser jag nåt i ögonvrån att de rör sig nere på marken. Först fattade jag inte vad det var, det var så litet. Så vette fan men jag trodde allvarligt att det var en JÄTTEstor skalbagge!! xD
Men jag ser efter typ 15 sek att det är en liiitenliiiten fågelunge! :o
Vi fick panik och jag lyfte upp den i händena och en kille som typ går i johannas skola , cyklade förbi och sa tt vi skulle ringa 118 100 , så ja vi ringde o frågade, men dom sa att vi skulle lämna den i naturen, för den skulle ändå inte överleva om vi tog hem den eller lämnade den, för dfen hade ju ramlat ner från boet.
Stackars liten, men de konstiga va att den var ju rädd först såklart, men sen när jag hade hållt den aslänge så var den inte rädd, den bara kröp närmare mig.
Sen när jag skulle lägga ner den på marken så typ blev den jätte orolig och klättrade upp i min hand igen! Den ville komma upp igen!! Stackaaarn! :'(
Men vi fick iaf lämna den tillslut och vi cyklade hem


På kvällen åt vi typ natchos och kollade på stand by me. ni vet från boken the body? Jag har ju nyligen läst den så jag tvingade johanna ta med den. Haah.
Men aah, vi skulle typ in till uppsala idag igen, men det blev aldrig av, så det lär bli imorn i så fall..
Jaja, nu ska jag kolla på bdb o annat.. men skriver sen igen. Puss <33


Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Tack gumman! <3 Åh, ni verkar ju ha haft en jättemysig helg! ;-) Skönt att vi bara går i skolan till onsdag nästa vecka! :P Pussss <3

2009-05-17 @ 19:48:43
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Haha, det kan jag förstå!! ;) Du har ju perfekta tänder din lyckost! ;D Klart jag ska gå in på din bdb ;). <3 =) Kul!

2009-05-18 @ 16:30:44
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0