Jätterabarber!

Jag gick ju och la mig typ 5 igår, och somnade inte förrän typ efter 6 imorse. Sen blev jag väckt igen 8.45! För jag skulle vara barnvakt. :(
Men men , det gick ju bra. jag satte på en film i vardagsrummet för inez och oscar, gjorde varsin macka åt dem och lade mig bredvid och sov fram tills filmen var slut. xD
Sen ringde mamma och sa att de var på väg hem. Ja då gick jag upp.
Men ja, det blev alltså ingen picknick idag med henka, vicke, bella och gabbi på grund av det gråa vädret. Men dom kommer kanske hit lite senare idag :)
Ush åt typ en hel jävla kastrull med nudlar för typ 1,5 timmar sen och är fortfarande mätt. Asso jag lovar kändes som om min mage skulle sprängas!

Haha, elli kom nyss in med värsta jätterabarbern! Shit den är verkligen enorm! :O



Elli ska äta den här!


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hahhaha!

jag hittade iaf en klänning idag! :D från oasis, ligger i souk och en större affär i gallerian. Bild? Jag är säker på att den är jätte fin! ^^

Är du också vegetarian? :D jag gillar verkligen inte kött.... PUSS

2009-05-23 @ 18:01:13
Postat av: Fanny :)

Haha, oj vilken rabarber! ;) Puss

2009-05-24 @ 15:00:17
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0