Bara ett vanligt inlägg.

Jaa, haha sitter fooooortfarande här! xD
Jaja, men va va de jag skulle säga nu då?.. ehmm..

.. JA juste! nu är det ordnat iaf, åker till emelie imorn, för kom på att ja lovat henne långt innan. haha jag är verkligen en klant! Men aa, så åker dit iaf och. jaa.
Men nu vet jag iaf att jag e ledig imorn på grund av konserten igår (lördags)  asso klockan e över 12 så.

Hm, aa just nu 2 saker.
de första e att någon har mitt lösen tror jag för msn loggas hela tiden ut o så står det: Du har loggats in från en annan användare.
Helt cp! Och så hade tydligen min msn skickat massa länkar till nån fast ja inte ens varit vi datorn, o så skrev ja tydligen: Hahaha. eller nåt :S
Aja så ska byta lösen tror jag.
Sen så värsta konstigt helt plötsligt värsta samtalet me nån kille på bilddagboken. haha så nu ska ja adda han på msn o grejer. han sa typ att han kunde lära mig spela gitarr xD Men aa sen vet man ju inte vem de e heller. Så att eem aa, han e iaf trevlig :)

Men ska  adda han nu o lite så, sen ska ja väl dra mig uppåt och se på film. :)
Pusspåer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0