Ångest inför konserten!

Hejsaaan! :)
Idag hade vi repet, och imorn gäller det! Då är konserten! Och det är den sista oxå, sorgligt nog :(
Men jag vet endå inte om jag vill ha konsert! Känner mig jätteorolig.. vet inte varför.. eller jo..
Asså eftersom jag är så himla undernärd och så, så sjunker mitt blodsocker jättelätt. Det kan gå fort. Börjar med att jag känner mig hängig och illamående och yr typ. Sen börjar jag alltid hyperventilera o får typ panik! Haha, och då får jag ju klart ännu sämre med syre och blir jätteyr och flimrar för ögonen, o orkar knappt stå. Sen får jag som sagt lätt panik, så jag jagar nog upp mig ganska mycket oxå, så jag känner mig värre än vad jag egentligen gör.
Men iaf, därför e jag orolig för imorn, för vi ska stå i typ 2 timmar och sjunga, och det är varmt o stä där inklämd i kören och dålig luft.
Bukar bli lite yr när de e konserter och sånt.. JÄTTEjobbigt ska ni veta! Hatar det, för blir så rädd oxå. Typ: Tänk om jag svimmar nu! Då kanske jag ramlar ner och typ bryter nacken eller nåt!
Hahaha ,  Jag = Paranoid!
Men faktiskt.. är sjukt orolig.. kommer nog sitta ner ett bra tag. men liksom, hatar när bara våran klass ska gå fram och sjunga, och då är ju jag kortast och står klart i raden längst fram. Då känner jag verkligen uttittat, och får panik o börjar tänka: Jag får inte svimma nu! Inte här! Och just den paniken att jag inte kan sätta mig ner, för alla ser ju på oss. Ser ju konstigt ut om en heltplötsligt sätter sig ner när vi står o sjunger... Gu det är verkligen hemskt.
Men iaf innan så står vi ju alla klasser och eftersom vi e 9:or så står vi längst bak och längst upp i kören. Där finns det gott om utrymme bakom att sätta sig...
Men aa, panik verkligen inför imorn.. kommer va så nervös att ja kommer bli yr redan innan vi börjar. :S


Hm.. aja förövrigt, ska typ fixa ihop konsertkläderna tills imorn. Här säkert inga hela och rena tights! SHIT!!! :S Får väl köpa nya imorn i så fall.. Och sitter typ här och gör ingenting.. Är hungrig,  ska proppa i mig chips!

Pussar <33


Juste! Glömde skriva dagens outfit igår! Skrev ju bara dagen innan att ja bestämt outfit, men skrev aldrig om den xD

* Vit, slapp t-shirt med smala svarta ränder/streck, från H&M.
* Svart tubkjol (tight), under t-shirten, för att täcka rumpan, från Gina tricot.
* Mörkblåa/jeansfärgade jeansleggings med gula sömmar, uppvikta en bit nere vid fötterna, från Gina tricot.
* Vita textilskor, låga, med snörning. från Wedins.
* Svart kofta (slapp) med guldgnappar, från Gina tricot.



Försov mig idag så hann inte fixa mig, så det blev typ samma fast bytte ut den vitsvart randiga t-shirten mot ett vitt slappt brottarlinne, från H&M. Och ett Guldfärgart peacehalsband.
Juste sen min halsduk/sjal som är typ svart med massa röda rosor på, från JC.


Kommentarer
Postat av: Mikis

Haha min t-shirt..?

2009-05-09 @ 01:43:57
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0