Klar för balen!

Hejsaaan :) Kom hem för typ 45 min sen, eller aa nu är de iof nästan en timme sen, men jaja ;D
Vi (jag, mamma, inez, oscar och elli) var i uppsala och letade efter balklänning och skor till (Det var kaos kan jag säga!!! med barnen asså, dom bara skrek o sprang runt o drog ner kläder, men pappa är borta me jobbet hela veckan så.) . jag klippte o färgade håret me, men det blev såååå dåligt :( Dom tog asmkt på längden för de va så slitet, o så håret skulle ju bli  typ blondbrunt , men de blev typ orange,röd,brunt!!! :'o
Jaja, men klänningen är verkligen ASFIN!!! :D Den är typ blå, kort , sen ett par klackar till , så HIMLA FIIINT!!! :D aah jag e nöjd nu!
Haha, men får väl skicka bild sen från balen eller nåt..

Hm , a imorn är ju balen, o allt e fixat nu (skönt!).
men ska iaf skippa simprovet imorn bitti. för typ jag va sjuk när vi hade det så skulle göra det imorn bitti när de andra har historialektion, men jag vill lixom inte förstöra håret när ja va hos frissan idag. hon plattade de o allt för min skull så jag kan fixa det lättare imorn, ska typ ha plattat o sen några änglalockar me locktång.
men aa, lixom hon sa att ja helst inte ska tvätta håret på 3 dagar nu, för att färgen inte ska försvinna, o sen så kommer ju fan jag lukta klor o grejer även fast jag duschar. vill ju vara fräsch på baldagen helt enkelt! :)
Måste tacka mamma mera sen :) för de va jävligt dyrt alltsammans, frisören kostade över 2000:-  :o o sen klänningen för 500:- , sen skorna för 300:- eller nåt kollade faktiskt inte ens, för vi hade 10 min på oss innan de stängde.
men sjuuuukt dyrt! :O TACK MAMMA!! Känner mig bortskämd nu :S

jaja, nu ska jag göra annat, men ni får ha det så bäääst <333


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Tack gumman! ;) <33 Åhhh vad rooligt att du äntligen har hittat balklänning nu!! ;) Är så nyfiken på hur den ser ut! ;);) Sov så gott och dröm sött! <3

2009-05-27 @ 23:06:39
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0