Bombnedslag i rummet!

Blä ska typ gå och fixa lite tills imorn till skolan..   och kanske lägga mig i tid för en gångs skull! :)
Johanna åkte hem med 17-bussen , de blev dötrist efter det.
haha idag målade vi hela staketet!! I över 3 timmar höll vi på! Ganska jobbigt, men kul faktiskt! :)
Men jag och johanna fick 200 var av mamma, som tack för hjälpen! :)
Men vi ska fortsätta måla nästa helg typ.
vet inte om ja skrev de i förra inlägget, men vi skulle typ ta bilder idag så man kunde ha lite nya på bloggen, men de blev aldrig av, för vi målade istället.
Igår typ bakade vi. 3 på natten! xD Johanna gjorde chokladbollar och jag gjorde kolor. Dom e redan slut xD Och de va säkert 3 kilo!! nerå, men mkt iaf!! :o

Mitt rum ser ut som ett helvete!! OMG!!! Har typ inte dammsugit på ett halvår, och de ligger skräp, skålar, tallrikar, glas, chipspåsar på golvet, o dammråttor!!
Sängen e obäddad, soffan är som ett berg med kläder, papper, böcker, väskor, kläder ligger på golvet!! Soffbordet står mitt mitt i gången för vi hade alla godisskålar på den o den skulle stå nära sängen.. o sen tv:n  står inte där den ska. typ oxå mitt i rummet.
Det värsta av allt e ju kläderna i soffan och att det verkligen är SMUTSIGT!! asso golven och hyllorna , hela rummet är dammigt och smutsigt och smuligt och äckligt... OMG!! blir bara irritirad när jag är där inne.. kommer säkert få städdamp o börja städa mitt i natten... Kan inte slappna av när det ser ut så.. blir så fucking irriterad då..
Garderoben är oxå ett helvete, men behöver kanske inte ta upp det..

Hm jaja, ska kanske träffa emelie imorn efter skolan :) Sen prata ja nyss me bella o vi ska kanske ses nästa helg! :)
men men , puss på er <333


Kommentarer
Postat av: Mikis

Tell me about it. Mitt rum är ett jävla bombnedslag också. Fattari INTE att jag kan ta hem folk när det ser ut på detta vis. Speciellt inte du vet nog vem som var här. Pinsamt.

2009-05-18 @ 00:52:32
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Haha, ja, många påstår att Norges bidrag var så dåligt, men det tycker jag inte! ;) Det var liksom annorlunda och man blev riktigt glad över att höra låten! ;-) "I´m in love in a fairy tale.." ;) ^^



Tack så mycket! Det är ju såå gott med jordgubbar! ;D



Pusss. <3

2009-05-18 @ 16:29:17
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Nej, det var inte jag som åkte till gävle det var mamma. Men vi borde ses nån helg men mamma ska ringa snart till din mamma o fråga vilken helg som går bra men vi hörs.

puss <33

2009-05-18 @ 18:42:17
URL: http://lookinglike.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Jättesööt bild på dej förresten! ;-)) <3

2009-05-18 @ 19:14:00
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0