Spöken på bild?

Bella är hääääär! :D Haha, vi har haft kul! :) Men aa ska berätta lite kort. Dom kom hit till middagstid, o så åt vi, sen gick vi typ ut och hoppade lite studsmatta osv..  aa, sen bestämde jag och bella oss för att gå en promenad till kyrkan som ligger mindre än 1km bort. Solen var fortfarande uppe och vi gick vår kvällspromenad.
Sen när vi kommer till kyrkogården så tog vi massa bilder på skoj. Sen när vi skulle ladda upp typ alla 100 bilder så märkte vi på två bilder något konstigt..
Asso typ på en bild är det en grön konstig ljusfläck, men sen på nästa bild som var taget precis på samma ställe, så fanns det inget sånt ljus! Sen på en så tog vi bild på typ ett staty, och bredvid den ser vi ett tydligt ansikte! Typ mulligt, ser ut som ett barnansikte! :O

men nu ska jag vara lite social här, vi ska tbx till kyrkogården senare ikväll när de blivit mörkt (maybe)!
Här kommer iaf lite bilder från denna kväll..


    



Asso det syns inte på dom här urdåliga bilderna ,men jag lovar, det är obehagligt, när man ser bilden större och tydligare. Jag kan skicka bilderna ifalla nån vill se.






Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Shiit vad scary!! :S :S Man ser ju att något inte stämmer på bilderna!



2009-05-24 @ 14:58:16
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Hehe fett läskig kan du skicka jag vill fett se men mamma har fortfarande inte ringt men hon ska göra det snart vilken helg kan du jag kan ej nu elr den efter men om 3 veckor.

Puss puss <333

2009-05-26 @ 21:07:04
URL: http://lookinglike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0