deprimerad

Aa, allt är sjukt förrvirrande nu. Känner mig helt enkelt inte lycklig. Har inte gjort det på länge. Orkar inte göra nåt längre. Vill bara komma bort från alla problemen.
Orkar inte längre gråta mig till sömns och känna mig nertryckt i skolan.
Har så många saker. Om skolan, inga bra betyg, och inga vänner där. Jag har inget självförtroende. Jag har utseendefixering. Gråter över mitt utseende, går inte till skolan om mitt hår inte går att fixa. Jag fixar och fixar i timmar missar lektioner för utseendet, men känner mig ändå ful. Känns som om jag ändå inte passar in.
Jag börjar röka för att försöka passa in. Inte heller det hjälper. Istället fastnar jag i det och gör det för att trösta mig själv.
Jag sover inte, jag äter inget ibland på 2 dagar.
Folk kommenterar ofta elaka saker om mig, eller så hör jag skitsnack om mig, jag tar åt mig.
Alla människor som jag älskat mest på hela jorden, och trott att jag kunde lite på till tusen, har svikit. Ordentligt.
Klarar inte av skolan, eller att hjälpa till hemma. Har ingen ork till nånting längre. Har blivit en annan person.. Bara skriker på alla som bara nämner nåt eller säger till om nåt.
Blir förbannad på minsta lilla, både mot mina föräldrar, syskon och vänner..

Vill bara bort nu. Ska med johanna till mormor och morfar i norrtälje i helgen, kanske. Tror att jag behöver det. Att åka iväg med sin bästa vän, syster och prata ut om allt och bara ta det lugnt. sitta på bryggan, åka båt.. Det tror jag kommer att hjälpa för stunden i alla fall.

Hejdå, kommer nog inte va så mkt på bloggen nu, för har inte min bärbara dator längre.. Så aa..
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Nämen gumman!! Du ska veta att jag har varit i precis samma sitution som du! Det var i Thailand då jag började få sånna kontiga tankar och mig själv, vänner, familj osv.. :S Det är i vår ålder som man kommer upp till ett stadium där man inte alls är sig lik.. Men det är fullt normalt! ;-)



Jag ringer dig! :) Du ska i alla fall veta att du betyder jättemycket för mig och jag är så tacksam och glad över att jag har lärt att känna dig! ;-)) <3<3 Du är någon jag kan berätta allt för, någon jag kan lita på och någon som är en sann vän! =)



Det är bara du som känner så här, alla älskar dig lika mycket för det ska du veta! :) Puss å kram från Fanny! :)

2009-05-13 @ 17:36:20
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: du vet ju,

mej vägrar du prata med och ringer inte, svarar inte på msn, vafan ska jag göra då ida ?

då känns de som om du sviker mej lite iaf..

men jah, är ju tydligen inte bättre själv, men jaja..

ha d bra kan ju endå inte hjälpa till med ngt !

2009-05-13 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0