Tråkigt att läsa, men roligt att fylla i

Lovar du att vara ärlig?

Ja
Du heter:

Ida Rebecca Katarina Vähätalo

Smeknamn: 

Tomaatti! Haha, ne men venne.. har väl inget direkt..
Beroende av:
Kaffelatte! <3
Vad tror folk om dig?:
Vet inte.. typ blyg, tyst, tråkig och oskyldig.
Stämmer det?:
Absolut inte! Tvärtom! :)
Vad får du oftast komplimanger för:

Hm.. vet inte.. typ att jag är duktig på att rita..
Hur imponerar man på dig?:
Venne.. brukar oftast inte bli imponerad.. Eller jo! Kan du slicka dig själv på näsan? Det kan jag! :D
Brukar du skratta för dig själv?:
Haha jämt! Senast idag, men det är inte kul, för man skämmer ju ut sig om man helt plötsligt fnissar till åt något när man sitter själv på tåget! Alla stirrar ju! :S Haha, konstigt! Men brukar lådsas att jag nyser eller nåt xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Jaa det kan vi :-) ha det bäst Puuss <3<3<3"
Var bor du?:
"I Tierp är allt möjligt." Hahaha!
Trivs du där?:
Ibland.. men är nog mer en storstadsmänniska.
Äger du några converse:
Jaa :)
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider & vitt vin!
Brukar du bli för full:
Haha, nejdå.
Vad har du för mobil operatör:
Telenor
Är du allergisk mot något:
Nej, tack och lov.
Har du haft sex idag:
Haha, nej!
Hur svarar du i mobilen:
Hallå?
Vem ringde du senast?:
Pappa
Antal timmar sömn inatt:
5 timmar
Sov du ensam:
Ja
Brukar du komma i tid:
Haha, aldrig! Är sen typ varje dag!
När mår du bra:
När jag gör roliga saker. Åker iväg, träffar kompisar. OCH shopping!
När blev du fotad senast:
Idag, av Hanna, utan att jag var beredd på det.
Hur känner du dig nu:
HUNGRIG! Sugen på chokladbollar och kaffe!
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vit, rosa...
Vad saknar du:
Oj, många! B.la Bella, johanna, emelie, fanny.
Hade du en bra kväll igår:
Njae, inte precis, va hemma hela dan, låg i sängen me datorn.
Favoritdryck på morgonen:
Kaffe såklart! <3
Rakar du benen:
Ja, klart.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Typ 01-02 på vardagar.
Är du blyg?:
Beror på, men nej. Om man är framåt, så är jag oxå framåt.
Sysslar du med någon idrott:
Nej.
Vill du hellre ha mail än brev:
Läser aldrig mina mail. Men brev får man ju sällan, skulle va mysigt att få ett sådant :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.
Har du spytt offentligt:
Nej det tror jag inte.
Är du nöjd med ditt liv:
Ibland.. men just nu.. nej.
Är du bortskämd:
Nej, men mamma och pappa säger det.
Vad gör du i morgon:
Heldagsrep, konsert på lösrdag så. Sen skulle jag träffa Larissa, men de blir på lördag ist.
Vad är det värsta du vet?:
Folk som snackar bakom ryggen, och såna som får fel intryck av mig, och vägrar ge en ny chans att lära känna mig.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Haha, barnbidraget är slut inom 3 dagar efter ja fått den, för köper kläder. Resten av månaden e man pank.
Vad längtar du till?:
Sommaren, gymnasiet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det har jag gott om :)<3
Vad använder du för shampoo?:
Olika, men Gliss.
Vad är det finaste du fått?:
Oj! Mycket!
En speciell dag du minns:

Jadu.. de finns så många.. men när jag och johanna hade våran gråtdag tillsammans. <3
Hur gammal är du:
16
Du samlar på:

Haha, ingenting.. Kläder!
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Johanna eller Sophie.
Gillar du golf:
Aldrig spelat. Men minigolf, ja! Men jag suger på det xD
Vilken tid gick du upp idag:
7.15
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.
Har du strumpor på dig nu:
Nej faktiskt inte :o Hatar o va barfota annars. Blir så kall om fötterna!
Är det okej att gråta:
Haha vilken idiotisk fråga! Om man inte fick gråta, vafan skulle man göra då?
När grät du senast:
hm.. gråter typ jämt.. men valborg tror jag. eller vänta nu.. häromdan tror jag.. äsh kmr inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:

SHOPPA! OFC!  Maaassor med nya kläder! :)
Bär du glasögon eller linser:
Nej, men har fått glasögon nyligen!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej. Men vissa saker är väl kul o ha om de e nåt speciellt märke.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Olika, eror på när jag lagt mig dan innan, men 12-14. senare ibland, tidigare ibland.
Har du piercing:
Haha, i öronen, men ska ta hål i naveln efter sommarn (kanske)
Vill du gifta dig:
Kanske det.
Vill du ha barn:
Vet inte. har väl inte funderat på sånt ännu.
Solar du ofta: 
Nej, men på somrarna.
Är du bra på att laga mat:
Vet inte gör aldrig det. men det är kul, och när jag väl gör det så gör jag det noggrant. Dom gångerna jag gjort det har det väl blivit bra :)
Är du flygrädd:
Ja, som fan! Minns du när vi skulle flyga till London, Johanna? :D Typ PANIK!
Hur vig är du:
Haha inte ett dugg! Jo tungan xD Kan ju slicka mig på näsan! :D
Är du musikalisk:
Ja det ror jag väl. Har ju gått musikklass sen 4:an, lärde mig spela piano o gitarr aldeles själv när ja va typ 7. Och äääälskar att sjunga! :)
Vad dricker du helst när du är törstig:
hmm.. beror väl på. Vatten är alltid gott, men ibland iiiskall mjölk om man ätit kakor! :)
Vilken är din favoritglass:
Gillar typ ingen glass, men chokladglass är sjuuukt gott!
Tror du på ett liv efter döden:
Ja, vad skulle annars hända? :o
Tycker du om sushi:
Har aldrig ätit, de men tror knappast det, hatar fisk.
Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn ofc!
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japps :)
Har du tandläkarskräck:
Nej, har aldrig haft hål eller nåt, så behöver bara gå dit var tredje år.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Nattmänniska!!
Vilken ögonfärg har du:
Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, tusen gånger!
Biter du på naglarna:
Ja
Röker du:
Ja ibland.
Hur ofta tränar/motionerar du:
Haha! Verkligen ALDRIG! Har sjukt dålig kondition! Har IG i idrott så.
Senaste låt du hörde
Jadu.. ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0