Skönheten och odjuret.

Hejsan! :)
Idag hade vi uppspelningen på teatern! Vi sög! xD
Aja, jag och johanna va iaf bitchiga fjortisar och "publiken" tyckte vi va roliga. Eh varför jag gör "" är för att de inte var någon publig. de va typ 10-15 pers som såg på xD
Hm aja, har ätit popcorn och spelat hänga gubbe, för att ja ska lära henne o läsa bättre o så. :)
Hm , imorgon ska jag kanske träffa emelie, men är inte säker.
Ska göra en "Johanna och ida genom åren" eller "ida genom åren" sen, beroende på hur mkt bilder jag har på oss! :)

Jaja, ska typ in på bdb o lite så. ska lägga mig tidigare än igår. Men imorn slutar vi innan lunchen!!! :D Sen e de ledigt tros-fredag!



Dagens outfit:
* Svart linne, H&M
* Svart tubkjol under som täcker rumpan, Gina tricot.
* Rosa-svart rutig skjorta, Carlings  (gammal)
* Svarta nylonstrumpbyxor, Åhléns
* Vita textilskor, Wedins.
* Kuvertväskan, Gina tricot.



P.s , jag är tydligen med på örbyhus fjortisar, på youtube! :O OMG!! ska gå o kolla nu!!  Pussar på er <33



Kommentarer
Postat av: Italiana

Va fan såg (lr ser) att u har ett peacemärke. Asso fan du gör så man nt vill va hippie längre. Vill nt ens se på sånna som dig. Hur fan kan ni ha insekter i fejan hela dagarna? Bli nt förvånad att u får en kommentar. Bara så u vet(LMFAO,Jag ska föklara vad LMFAO betyder för dig din efterblivna baka, det betyder Laughing My Fucking Ass Of) , jag asgarvade när jag skrev det här.



Perry Diem





// Weed Peace '-'

2009-05-22 @ 22:48:46
Postat av: Ida

Asso förlåt, men fyfan vad fånigt!

Döda insekter? Visst i smink menar du väl då, men liksom insekter, vafan smink. det är liksom inget konstigt med det. då får du fan klaga på hela världen att de sminkar sig. Allvarligt. Som om du aldrig dödat en insekt. herregud. haha jag vill bara säga att jag sitter och skrattar åt dig med just nu. HAHAHAAA!



Peace för mig handlar iaf inte om insekter. jag syftar på fred på jorden, bland människor.

men tyck vad du vill. om det nu stör dig så inihelvete mycket att jag har ett peace smycke så allvarligt, skaffa dig ett liv. Stå för det du ser som hippie eller peace, men skit då i andra. jag kanske ser peace på ett helt annat sätt än vad du gör.

det är inget att hålla på och bli arg över?

2009-05-22 @ 23:17:37
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: Sydney -.-

Haha, Du fattar verkligen inte, va? LAUGHING MY FUCKING ASS OFF, Hahaha.. Och fresten fred på jorden? Haha, Människor behöver dö..Det spelar ingen roll på vilket sätt.



Peace Out ;o

2009-06-01 @ 17:15:28
Postat av: Ida

haha idiot, du verkar ju inte heller fatta ett jävla skit. Vad står peace för dig då? att sitta och kommentera idiotiska saker på andras bloggar? eller vadå?

2009-06-01 @ 20:35:30
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: HAHAHA

Jag ''är'' Rain, en sorts ''hippie''. Vi tror inte på fred, vi vill inte ha fred på jorden. Vi vill ha fiender. Vi vill att folk ska dö. Så man kan kalla oss agressiva hippies. Det jag ville komma till va att fred existerar inte..



Så ..I..

2009-06-02 @ 15:29:07
Postat av: Ida

Haha konstigt då att ni använder PEACE-märken, som står just för PEACE = FRED. Eller du kanske inte visste det?

Man märker iallafall att ni VILL ha fiender.

Allvarligt lägg ner!

2009-06-02 @ 21:58:03
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: Staffan

Tycker du är riktigt söt gillar verkligen att du har svarta nylonstrumpbyxor på dig älskar söta tjejer som visar sig i nylonstrumpbyxor framförallt benen och fötterna/fotsulorna som jag tycker är mest upphetsande Nylonfotsfetishist kallas det visst.Ha det bra

2011-05-02 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0