Sitter fortfarande här.

Haha har iaf hämtat lite popcorn nu. Men blää är trött och orkar inte sitta här egentligen. Funderar på o gå o sätta mig i vardagsrummet och kolla på film med mamii som sitter där. :)
Sen hade jag glömt bort att jag tog iaf några bilder idag och kan ladda upp ett par nu!
Juste en till grej, dagens outfit!! :

* Ljuuuuusblåa jeansleggings från Gina tricot.
* Svart t-shirt där det står I <3 YU från Gina tricot för typ 1-2 år sen!
* Svart tubkjol under som täcker rumpan, från Gina tricot.
* Sen de vita textilskorna när jag var ute, från Wedins.

Puss <3

   
Larissa                    Jag                                     Elli                                Jag & Trulle <3
 
Jag och Larissa = posers! <3


Kommentarer
Postat av: Mick

Fina bilder! Varför är du icke inne på msn?

2009-05-10 @ 23:39:04
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Anna j.

vilken pose :3

2009-05-11 @ 09:14:10
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0