Shopping!

Hej sötnosar <3
Igår va ju kusinerna Bella & Gabriella, Henka (min morbror) och hans sambo Vickie här. Sen typ efter mitt inlägg igår, spelade vi lite Guitar hero, sen skulle vi sjunga singstar, men de va nå fel, så de gick inte. Men så vi poppade popcorn och kollade på Twilight :) Jag är kär än en gång! I Edward Cullen. <3
Sen idag försov vi oss, så aa vi åkte inte in till stan förens efter 3.
Vi provade kläder, o så köpte jag en fondation, mascara och två tröjor. :)
men a, bella åkte hem till tierp, och jag hem. men vi ska träffa dom igen imorgon, typ picknick i österbybruk! haha xD men aa, mysigt ändå! :)
Nu e typ min faster Tina här så aa, vi ska äta nu o så. men ha det bra!! :)
Skönt att de e bara fredag förresten! :O    :D!!!

Här är mina köp!



* Långärmad, svart-vit randig tröja, från Gina tricot 149:-
* Röd-vit randigt linne, från H&M 79,50:-


* Foundation, Max Factor, Miracle Toutch, från Åhléns 155:-
* Mascara, Maybelline New York, the Colossal Volum express, från H&M 135:-

Kommentarer
Postat av: Faaaaaanny :) <3

Åh vilka fina randiga linnen!! ;-) Pusss



PS! Jag har inte kunnat ATT blogga då mitt mobila bredband är så dåligt nu :(. Men på måndag ska jag kunna göra det! :P <3

2009-05-24 @ 14:55:40
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0