sent,

Oj! nu är klockan mkt och jag är trött!
Men ska nog stänga locket och sova. Har ju NP i matte imorn bitti! Blää! :(
Sen efter skolan är det ju teater, så ja, måste nog sova nu.

Juste på valborg skulle jag ju köpa mina vita vårskor, men dom hade hängt undan fel storlek åt mig! Skulle ha 36:orna, men hon hängde undan 38:or åt mig!! :O
Idiot asso, hur kan man va så jävla klantig?! :@
Så 36:orna va slut, blev utan skor. sen idag skulle ja köpa dem för de hade fått in fler 36:or, men de saknades typ 20 spänn på kontot, så funkade inte nu heller.
Hängde undan dem igen, och får pengar tills imorn av mamma, så jag kan köpa dem. Men seriöst, om dom e slut igen, så dampar jag!!

Har letat efter såna skor sen slutet av vintern, men de tog slut direkt när våren kom. Nu har ju alla haft dom, så alla kommer tro att ja typ härmar dem, o e efter alla andra. men faktiskt ville jag ha dom först! :/

Men men ,livet är orättvist .
Ska sova nu! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0