Rastlös

Hejsan, är sjuuuuukt rastlös!! Larissa åkte för ca 1,5 timmar sen.. :(
Vet inte om jag vill äta eller om jag vill sova eller om jag vill gå på toa.. eller asso ni vet den där känslan av lätt illamående hela dagen och typ när man inte vet va man ska göra, man e typ rastlös, och känns som om man e sugen på nåt.. eller typ har ett behov på nåt men vet inte vad.. :/
Allt jag äter är bara äckligt.. även fast de e godis, macka, mat eller chips.. Konstigt...
Aja hatar den kännslan..
Plus att jag hat jätteont i höfterna, ryggen och jumskarna (eeler hur de stavas) typ träningsverk men endå inte.. för har inte gjort nåt ansträngande , och det kom ju helt plötsligt.. :S

Aja jag mår helt enkelt skummt idag. men jag måste ta reda på om jag är ledig imorn eller inte.. för jag tror vi  är komplediga imorn, för vi hade konserten på en lördag.. sen kan de va så oxå att det är en annan dag.. så måste veta om ja e hemma eller i skolan :S

Sen är det 3 stycken som jag typ hade bestämt o va me imorn..! asförvirrande.. typ glömt bort att jag lovat alla sen har ja sagt ja till alla tre... Och nu vet jag fan inte hur jag ska lösa det här..
Alla kommer ju bli sura om jag ba: nej jag ska va med den för jag lovade den...
Men va fan hur klantig får man va (jag asso) ..
Ja hm.. ett alternativ är ju o stanna hemma hela dan istället.. men liksom jag vill ju göra nåt när ja väl e ledig..

Hm aja.. juste måste ringa larissa o kolla om hon kommit hem ordentligt. Haha vi började o göra en film. ganska bra manus, men vi hann bara göra några scener för vi hade typ 1 timme på oss, och gjorde massa slarvfel för vi stressade.. Men vi ska typ göra om den nästa gång :)

Puussssar <33


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Taaack gumman! :) Sidan heter www.stylebystars.com och har jättesöta toppas och klänningar för billiga priser! :P Har aldrig beställt något där förr, men får hoppas att det inte blir några problem att beställa därifrån, hehe :).



Kul ni måste ha haft det! Haha, förstår att det var läsigt :S. Kul att ni har kommit varann så nära, ja det blir ju så när det är föräldrars kompisars barn! ;)



Haha, vet inte om jag har pluggat så mycket som jag hade bestämt mig för, men men! När man väl har ledighet vill man ju vara LEDIG! ;-)). Hoppas att du får en riktigt skön söndag! :) Puss <3

2009-05-10 @ 20:01:50
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0