Puuh!

Sådär ja! Damsög nyss och har städat lite i mitt rum , o bäddat om och allt! Bytt papperskorgs-påse tillomed! :P
Men mitt rum är lååååångt ifrån färdigstädat! Det ligger damråttor på golvet och min garderob verkar ha hamnat i min soffa, det vill säga, alla kläder ligger där i en stor röra.. sen är skrivbordet och sminkbordet fullt med papper och böcker, och då menar jag verkligen fullt! Det är typ en halvmeters hög med bara papper och skit!! bara massa grejer!
Hur lyckas man stöka ner så mkt?

Nu ligger jag iaf här i sängen med min nya bärbara dator och äter upp chipsen som johanna glömde här idag, (hahaha, jag är en tjuv!) och dricker cola.
Mm, men nu ska ja typ kolla lite om ja har nåt o plugga innan jag ska sova.

Bloggar kanske sen, <3

Kommentarer
Postat av: Mickpick

Du kommer inte orka upp till skolan imorgon! Sov!!!! :P

2009-05-05 @ 01:19:14
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0