PANIK!

OMG! Jag skulle in till köket för att hämta nåt o äta, och så öppnar jag en kökslåda, och hör nånting surra bredvid mig.
Jag tänker: bara en fluga.
Och så kollar jag iaf upp och i fönstret som jag står alldeles framför flyger en GIGANTISK GETING!!!!
OMG! Vad jag blev rädd! Jag började skrika som en galning och hoppade bakåt och sprang ut ur köket.
Fyfan! Jag är t.ex inte rädd för spindlar o sånt för dom kan ju inte göra nåt.
men liksom såna kryp som bitts eller sticker, fyfan asso!! Som pissmyror oxå haha så jävla läskiga, för de gör ju så inihelvetes ont när dom biter!!
Men det värsta är seriöst getingar! Jag har typ fobi för dom. seriöst jag börjar grina när dom kommer i närheten!
UUUUSH! Har fortfarande rysningar...

Och jag som vill ha mat, är hungrig! och den jäveln är i köket fortfarande.. och pappa tar inte bort den för han va sur för att han fick plocka disken och jag inte hjälpte till... typ..

Aja kommer sitta inlåst här tills den e borta.. Puss <3

                     <~~ Ush!!!


Kommentarer
Postat av: Amelie

haha, känner igen de där ;D

2009-05-11 @ 09:05:36
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0