På jakt efter balklänning.

Hej! Förlåt, men hinner knappt blogga när de e så mkt på vardagarna.
Men iaf, ska typ in på lite sidor o kolla efter en balklänning, för min från london har typ tänjts ut, o den ser ut som en kärringklänning xD ne, men asso den sitter inge bra.. :(
men iaf, jag och mamma ska in imorn till uppsala för o köpa skor och klänning, o så ska ja till frisören klockan 3.
men aa, vi har lite ont om tid.. först typ 2 timmar hos frissan , sen har vi ju bara 2 timmar på oss o hitta kläderna, för balen är ju lixom på torsdag, o hinner bara hem fort o äta o sminka o fixa håret typ.. STRESS!!! :S

Hm ,idag har de inte hänt nåt typ.. va i skolan som vanligt... aa typ lagade aaaaasgod gröt till mina syskon idaag :D Grahamsgröööt!! :D "USH!!" säger ni säkert, men I love it! <3

Jaja, nu får de räca ska leta efter klänning på nätet, o sen sova , pussar <33


Kommentarer
Postat av: Larissa

Hello :)

hoppas att du hittar en fin balklänning o synd

att den andra töjdes ut för den var riktigt fin men jag vet inte jag kanske kan nu i helgen men jag är ej 100 procent säker men vi får väll höras



Puss puss <33

2009-05-27 @ 20:55:36
URL: http://lookinglike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0