Örbyhusdagen.

Heeejsaan :)
Sitter hos sophie nu. Idag var ju Örbyhusdagen, så aa , vi gick typ runt där och jag köpte typ en sockervadd, läsk, o två polkagrisstänger, MUMS!
Hm, sen badade dom andra, sen typ kollade vi på när några spelade fotboll.
Senare drog jag och sophie hem till henne för att äta o fixa oss och sen hem till typ sophies kompis, Pontus. Han hade typ fyllt år, så de va typ "fest" , aa det hände inte så mkt, jag o sophie gick iväg till lekparken en stund, sen kom dom andra och vi gick till badet för att tjuvbada, (jag tittade på)
Efter det drog vi hem till pontus igen och typ satt i hans säng.

Hm , jag och sophie gick iaf hem ti henne sen , så nu sitter vi här och proppar i oss kakor.
Jaja, mamma kommer typ närsom helst för o hämta mig, sophie ska ju typ iväg imorn , så kan inte sova här.
hörs väl sen, imorn eller ikväll, pussssaaaar <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0