Men shit!

Mamma typ dampade för ingenting!
Jag gick bara in till ellis rum och skulle säga godnatt för jag hörde att hon fortfarande låg vaken.
Hon typ blev jätteglad o började prata om sin klassfest som dom ska ha imorn.
Jag ba: Mhm, va kul! :)
O så typ börjar hon babbla, så jag sa: Men elli, du kanske måste sova nu. Och så börjar jag ställa mig upp och gå. Men hon började dra i min arm o ba: Nej Ida gå inte! jag vill berätta!
Jag ba: nej, elli du måste sova.
Samma sekund kommer mamma in i rummet o ba: VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED IDA!? GÅ UT HÄRIFRÅN!! BARA FÖR ATT DU ÄR UPPE HELA NÄTTERNA SÅ BETYDER INTE DET ATT DU KAN HÅLLA ALLA ANDRA VAKNA OXÅ!!
Jag: Men jag skulle ju bara säga godnatt till henne!
Mamma: Knappast att det tar så där lång tid, jag hörde att ni satt och pratade!
Jag: Men hon började ju snacka om sin klassfest!! HERREGUD!
Mamma: GÅ UT NU!!

Kommentarer
Postat av: Fannnnnny :) <3

Det är klart!! ;);) Fast om vi både kan någon helg vore det jättekul om vi kanske kunde träffas innan sommarlovet börjar också?! ;-) Saknar dig! Självklart ska du få hälsa på där vi har landställe också! ;D God natt, sov så gott! Puss <3



ps! Känner igen mig precis i det som hände när du skulle säga god natt till Elli..

2009-05-06 @ 22:06:35
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0