Kusinvitamin är här <3

Hejsaaaaaan!
Idag var jag ju hos emelie, you know! ;)
Eller aa, jag sov ju hos henne från igår till idag. Så vi åkte in till stan och kollade runt lite, och jag köpte en tröja på gina tricot! :) Typ såhära svartvit randig långärmad, slapp , som är vikta vid ärmarna.
Sen drog vi till bryggan och rökte vattenpipa, nice! :)
(Nikotinfri ofc) så det är inget giftigt i, ni som tjatar om hur farligt det är.
Jaja, men nu är Belliiiiis här! :) Vi ska väl ta o hitta på nåt nu, vi har typ grillat o hoppat studsmatta. Imorn åker vi till staaan :)
Pussar <333

 

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Vad mysigt det dåg ut att vara i bakgrunden! ;) Är det i Tierp? ;O



Ikväll blir det restaurang för vår del och mina kusiner har precis kommit! :) Tyvärr har det hänt något med mitt mobila bredband, så det går inte att uppdatera bilder och så, men jag gör det så fort som möjligt, ska ändå åka till farmor och bo där med Melina ett tag from. söndag då det är så nära till skolan! :P Ha det så gött! <3 Puss.

2009-05-22 @ 15:38:53
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0