Kort.

Så, nu har jag gjort i ordning mig för att krypa ner i sängen och sova. Har till och med packat ner 2 mackor till imorgon, när vi har rep. :)
Letade som en galning efter en cd-skiva som är till för o installera så man kan föra över bilder från mobilen till datorn. Men hittade den inte :(
Får leta mer imorgon, för har hittat maaaassa roliga gamla bilder!! :D Måste bara ladda upp massor sen! :D

Aja, men nu ska jag ta och försöka att somna i tid idag för en gångs skull! :)
Hoppas jag inte får lika svårt o somna som igår, för det är fullmåne idag igen, och den lyser lika starkt som igår!

Haha, jaja puss och godnatt sötnosar <33

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Haha, ja det är lite strange! :O



Åh,lycka till på repet och hoppas att du får det riktigt roligt på lördag! ;-)), Haha själv ska jag och melina stå loppis i Stockholm och sälja lite gamla saker innan vi flyttar! :P ..Får hoppas att man kommer hem med lite vinst^^ :).



Hoppas att du får en riktigt underbar helg! :) Pussar på dig sötnos! <3

2009-05-08 @ 06:53:39
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0