IQ-befriad.

Nu måste jag plugga! Seriöst! hela helgen har gått och jag har inte pluggat NÅT! :S
Shit! jag har så sjuuuukt mkt, o så tänker jag alltid: Varför gjorde jag inte bara läxorna?
Jag är lika korkad varje gång. Tänker alltid: Skönt! nu har jag hela helgen på mig! Jag ska göra alla läxor, så är det ur vägen sen.
Sen så gör jag endå inte dem! Även fast jag bara är hemma , så gör jag hellre ingenting. Typ går runt lite, hoppar lite studsmatta, kollar på tv, och latar mig och tänker hela tiden: Jag gör det sen.
Sen går tiden och läxorna ligger kvar alldeles orörda.  Och när det är sent på kvällen , så tänker man: nej nu måste jag sova, får plugga lite på tåget imorgon bitti.
Men när jag kommer till tåget så vill jag bara sova, för har lagt mig så sent förra natten.

Hur IQ-befriad får man va? Eller är det bara lathet?
jag tror alltid lika mkt på mig själv att jag minsann ska göra dem på helgen, men så blir det aaaaaaldrig! Haha, när ska jag lära mig det?

Kommentarer
Postat av: Mikis

Känner igen mig sååå mycket...

2009-05-03 @ 22:57:58
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Haha! Jaa, så himla typiskt, för man kommer liksom aldrig igång! men det är nog rätt så normalt.. fast iofs så är jag nog ganska extrem jämfört med andra. för andra går det endå en gräns, och dom gör endå det tillslut när de känner att de måste, men desto mer press jag får desto mer skiter jag i det och struntar i att göra klart. Haahah!



Men faktiskt , efter det här inlägget på bloggen , så gjorde jag faktiskt lite i min, 1 hel termin försenade, engelska läxa! Grattisgrattis till mig! :)

2009-05-04 @ 00:22:26
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: Bella :)<3

beror nog mkt på dig också. Du är för lat eller så kommer du få IG när du går ur nian. man får lixom peppa sig själv lite :D

2009-05-04 @ 11:09:58
URL: http://mobiilkaat.blogg.se/
Postat av: Bella :)<3

beror nog mkt på dig också. Du är för lat eller så kommer du få IG när du går ur nian. man får lixom peppa sig själv lite :D

2009-05-04 @ 11:10:31
URL: http://mobiilkaat.blogg.se/
Postat av: Mikis

Ja, precis!! Ju mer press desto mindre vill jag göra det! Ähhh jag skiter i det här, jag är sjuk imorgon och gör de då. Eller så får jag panik typ 11-12 på kvällen o hafsar ihop något snabbt. Ett UNDER att jag hade så jävla bra betyg som jag hade. Förstår verkligen inte. Men ja, lite har jag väl innanför skallen haha. Men det är så surt, tänk om jag ansträngt mig mer? Då skulle jag kunnat haft många fler MVG:n.. Men äh, jag är nöjd ändå. Och jag tror visst det är rätt normalt!

2009-05-04 @ 15:01:11
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Det är fullt normalt gumman!! :) Känner igen mig kan jag VERKLIGEN säga :P Men vi har inte så långt kvar till skolavslutningen, så man får väl peppa sig själv genom att tänka lite positivt att sommaren börjar närma sig! :) Puss!

2009-05-04 @ 15:14:15
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0