Hos emelie <3

Heeeej <3
Sitter i emelies rum o väntar på att hon ska äta klart. Vi slutade 12.50 idag, så jag åkte direkt till henne.
Vi hade typ bara 2 lektioner idag, för vi hade sovmorgon till 10.45 för balen va ju igår. Den slutade typ 1 på natten, så aa, därför fick vi sovmorgon.
Haha, de va typ 6 pers som hade samma klänning sm mig! Synd faktiskt! Men inte så konstigt eftersom den hänger precis vid dörren på Vila.

Hm, jaja, ska iaf ladda upp en bild sen på hur jag såg ut. Men är som sagt här nu så får göra de när jag kommer hem ikväll :)
Imorn är iaf örbyhusdagen, och ska iaf gå med sophie, sen kommer vi antagligen träffa andra.

Men nu ska jag göra annat, puuuuussiiih <33

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åh, hur var det på balen?? ;) Vill så gärna se hur du såg ut igår! :P Sköönt med en kort dag! :) Själv har jag balen den 8:e juni! Trevlig helg vännen! :) PUSS <3

2009-05-29 @ 22:15:54
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0