Hemmadag

Idag har jag varit hemma från skolan, för jag mådde fortfarande dåligt, hade ont i huvet! :(
Men sov typ till klockan 2!!! :o
Sen har jag bara legat i sängen sen dess och läst ut en bok som ska vara inlämnad till skolan för länge sen!! :S
Hm, aja, nu ligger jag fortfarande kvar i sängen och känner mig jätteseg och sjuuukt hungrig! har bara ätit en skål med flingor idag, för har inte orkat röra mig ur sängen! :/
Men jag tror dom håller på o laga mat där nere iaf. :)

Aja, ska typ duscha, känner mig skabbig för har fortfarande pyjamas och håret är ett stort trassel! :(

men vi hörs senare! Puuusssar <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :) :) :) :) :)

Men gud, tack så mycket gumman! <3 :) Nej, jag har faktiskt inte klippt mig(på ett bra tag nu=), men jag lockade håret så att det blev kortare och vek ihop det lite typ, haha! ;)



Usch vad jobbigt att du har fått sån huvudvärk! :( Men vad bra att du har vilat upp dig i alla fall! :P Du får krya på dig! :)



Puss <33

2009-05-06 @ 19:05:28
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0