Gårdagen och lite om idag..

Gårdagen (valborgsmässoafton) var förjävlig! Åkte raka vägen hem på kvällen för jag lessna!
Aja pallar inte skriva om det.
Jo det hände faktiskt en bra grej. Såg en skiiiiiiitsnygg kille! seriöst, jag skulle dör för honom! Men han va typ nån av mikis kompisar, så han va ju klart myyycket äldre! :'(
Men sen typ frös jag aaasmkt så han frågade om jag ville låna hans fredperry-tröja.
Jag ba: nej det är lugnt. Och han ba: Nej men erkänn att du vill låna den! Det är därför du säger det!
Hahah, fyfan va gulliiigt :) Men sen lånade jag inte den endå.. ångrar det . som fan! :(

Mår skitilla, har ont i huvudet och känner mig askonstig och utmattad. Var skittörstig imorse så jag hällde i mig massa cola och nu är jag så sjukt sugen på pizza! mer än jag nånsin varit i hela mitt liv!! :(
Låter som om ja e bakis, men det är jag faktiskt inte, tro mig! Drack typ ingenting igår.

Aja , ändå konstigt att jag mår såhär.. :/
Hm. mamma vill att jag ska komma ut. men fyfan palla gå ut i solen och värmen när man mår typ skitilla o har huvudvärk! kommer typ spy känns det som... :(

Aja ska tjata på mamma om pizza nu!

Puuuss <3


Kommentarer
Postat av: du vet ju,

du hade det bättre än mej :S

krockade med moppen och fick va på ett jävla sjukhus med simomnn i flera timmar :S

du hade det bättre :D<3

2009-05-01 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0