Fullmåne igår.

Igår när jag skulle sova så kunde jag verkligen inte somna! Skulle ju se om det var sant de där med att man sover sämre när det är fullmåne.
Det stämde! Iaf för mig!
Låg och vred mig och kunde inte somna, sen vaknade jag av ryck och satte mig upp och var vettskrämd. Trodde typ att mitt hjärta hade stannat eller att jag slutade o andas. Riktigt obehagligt!
Men aa, tog lång tid innan jag verkligen somnade och sov ut hela natten.
Satte på en film så att jag kunde slappna av lite av att höra nåt ljud, o det gjorde ju att rummer blev lite ljusare.
Om ni inte visste det så är jag ju mörkrädd. Som fan!! Jag lovar får typ panik! Haha, det vet ju Fanny iaf! :D
Kommer du ihåg när du sov i mitt landställe i påskas o fick typ panik när vi släckte!! xD HAHAHA!

Aja.. har vart en helt vanlig dag idag, förutom att vi hade rep inför vårkonserten och spexmöte efter skolan, för varje år gör ju niorna spex på vårkonserten :)
Juste! skulle ha vart med anna idag, men mamma typ dampa o ba: Nej du kommer hem o pluggar! :(
Aja, vi får ses nästa vecka helt enkelt! :)

Aja nog om det, ska nog ladda upp nåt mer inlägg och plugga sen. Pussar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0