Frisk

Heejsan! :)
Mår myyycket bättre nu, har inte ont i huvet eller nåt, men jag är typ helt hängig och seg, för har ju legat i sängen hela dan.. då blir jag oftast så.. :P
Men ska till skolan imorn iaf. Vi har typ rep imorn inför vårkonserten som är på lördag.
Aja, ska typ ringa Larissa och sen duscha.
Hihi har valt outfit till imorn, tror de kommer o bli fint men vet inte.. haha :)

Juste! jag köpte skorna igår!! :D Är jätteglad!! Asso de e typ vita textilskor med snörning.. typ helt vanliga som ALLA har.
Synd , för jag ville ju ha dom redan på slutet av vintern, men jag väntade till våren , tills snön hade smällt, men när ja skulle köpa dem så var mina storlekar slutsålda! :( Sen dess har jag jagat efter dom hela våren i både stockholm och i uppsala. men nu hittade jag dom på wedins istället! :)

Aja pussar <33

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Tack så mycket! ;) Men vad bra att du börjar känna dig bättre nu! ;) Puss på dig! <3



Ps! Kommer du att vara på landet mycket i sommar? :)

2009-05-06 @ 21:05:02
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Kul att du hittade skorna till slut! ;-) "Den som söker, han finner" ;-) Puuuss! <3

2009-05-06 @ 22:08:55
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0