Fredag kväll.

Hejsan :)
Har suttit en stund och lyssnat på vuxendiskussioner, men det blev tröttsamt. Haha, snacka om att jag inte har nåt liv när jag inte har någon här.
Men vi träffar ju iaf bella och dom imorn. :)
Blö, först på morgonen måste jag typ vara barnvakt, sen ska jag måla staketet, för vi ska redovisa Operation dagsverke pengarna på måndag. :(

Är uttråkad.. och när jag är det så äter jag. Har proppat i mig en hel popcornskål, en hel skål med jordnötsringar och sen massa godis.. Men nu är alla goda godisar slut! :(
Men funderar på att sätta mig i vardagsrummet eller uppe på mitt rum och kolla på en film.

Men ska kanske göra en såndära "ida genom åren" först. Hahaha :D

Puss <33



Fuck it! gick inte att ladda upp någon bild. den laddade i typ tusen år, men inget hände. Aja puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0